Thursday, October 20, 2016

Mees winsgewende forex stelsels

Handelaar-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese quotIntroducing die 5374 per maand, set-en-vergeet meganiese professionele forex systemquot blootgestel word, die outomatiese stap-vir-stap 100 meganiese forex stelsel. Verdien duisende van die mees revolusionêre forex stelsel en forex metode om ooit getref die forex mark, in minder as 30 minute per dag. quot Verdien meer as diegene 9-5 dagtaak slawe met 'n paar klik elke dag AAN ALLE Forex-handelaars, Ive been in forex besigheid vir 'n geruime tyd nou en daar is honderde dinge wat ek geleer het deur ervaring. Wat ek vandag voor julle, is die winsgewende forex stelsel, wat gaan jy leer die uiteindelike stel en vergeet forex stelsel wat suiwer meganiese, heeltemal ontwerp vir baie min werk, geen ontleding en suiwer wins Laat ek jou 'n eenvoudige vra vraag: Het jy al ooit gevind jouself maak die geld wat jy wil maak, handel oor forex Im redelik seker dat die meeste van julle nie op die vraag sal beantwoord en ek kan jou sê dat die rede hiervoor is eenvoudig - jy gebruik die verkeerde forex stelsel. quot Wat Im gaan om jou te leer, is 'n stel en vergeet forex stelsels, in staat is om te verseker dat jy meer as 600 pitte per maand quot As jy iets soos ek: - Jy hoef wil beklemtoon oor jou ambagte - wat jy nie wil om jou skerm al monitor dag. - Jy wil in staat wees om jou handel te stel, terug te keer later met 'n groot wins. Forex System maak dit alles heeltemal moontlik, met behulp van 'n unieke forex metode wat nog nie blootgestel aan die forex mark voor. Al wat jy hoef te begin met net 100. ja. 100 en Im gaan om jou te wys hoe om jouself te waarborg wins. Im 'n handelaar, net soos jy. Ek het so baie jare se ondervinding en het tot vandag toe, Ive nooit eens toelaat dat iemand my forex geheime deel. Ive is in hierdie wedstryd vir jonk en oud en ek weet wat maak geld en wat geld nie die geval te maak, en vandag, Im gaan 'n ware winsgewende handel metodes en stelsels bloot te stel. quot Dit forex stelsel nog nooit verloor het oor 'n tydperk van 2 weke of Morequot Dit is een van my Waarborge vir jou. 100 waarborg dat julle tot geen nut. Siek leer om die valuta-markte Melk elke dag van jou lewe Dit klink eenvoudig en ek kan jou vertel dat fx stelsel gee jou daardie eenvoud. Wat ek is op soek na, is 'n beperkte aantal handelaars. 100 om presies te wees, om deel te wees van my ongelooflike geheime forex stelsel. Hierdie groep van handelaars in staat om handel stelsel om te gebruik gestel sal word en, indien enige van hulle versuim om voordeel te trek uit hierdie stelsel, sal hulle terugbetaal sonder twyfel wees. Dit quotSet en Forgetquot forex stelsel is reeds bewys oor die jare van die toets, het dit die vermoë om 'n maklike, konstante inkomste vloei genereer. quotThis is wat dit gebruik te word soos vir mequot Terug in die dag, het ek 'n voltydse werk. Ek is gewerk aan die been en ek nodig het 'n ander vorm of metode, om geld te maak. Ek het toe gestruikel in forex via die internet en ek probeer om uit 'n paar handel metodes wat ek oor het gehoor. Natuurlik, ek verloor het, sien ek didnt veel oor wat ek doen weet, en ek didnt genoeg weet Tesame met my 10 uur per dag werk, ek was nie om veel handel gedoen. Ek het geweet ek was veronderstel om geld handel te maak op buitelandse valuta ek begin lees elke enkele forex boek denkbaar. Ek getoets metode voor en agter. Ek het aansoek gedoen konsep. Jy noem dit, ek sal dit probeer, totdat een dag, dit alles begin sin maak. Uiteindelik was daar 'n bietjie lig aan die einde van die tonnel toe ek voortgegaan om my stelsel aanpas maande lank totdat dit perfek. Teen hierdie tyd het ek my werk verlaat, want wat ek verdien uit handel, was meer as wat ek verdien op daardie doodloopstraat werk. Wat is die beste van alles is ek selde selfs op die rekenaar Wat ontwikkel is Forex Trading System. 'N gewaarborgde handel stelsel wat daarop gemik is om julle tot geen nut te maak - dieselfde stelsel wat ek nou al met behulp vir die jaar. Laat nooit verloor Trades Gebruik die mees dodelike, meganiese stel en vergeet stelsels ooit ontwerp is vir die forex markte. Jy moet gewoond om te sit op jou skerm die hele dag lank waarborg jouself wins Ideaal vir die 9-5 dagtaak werker met baie min vrye tyd om handel te dryf Breek weg van daardie quotGroup van Failuresquot Ja, Im praat oor 'n groot groep van die handelaars nou. Ek hoor so baie mense om geld te verloor op forex en daar is 'n paar eenvoudige redes waarom. Ek het self ook geleer op die harde manier, en wat Im gaan jou aan te bied is 'n metodes so ongelooflik winsgewende, jy sal draai deur die jare van broodnodige ervaring om 'n winsgewende forex handelaar geword. - Onmiddellik Geen besluitneming nodig. Alles is meganiese. Wat ek bedoel is 'n professionele quotForex Blueprintquot, sodat jy my presiese stappe ten einde te hark in die geld soos Theres geen môre wat jy gaan doen kopieer is. Lees die handleiding, plaas jou handel en laat jou rekenaar, terwyl die wins net rolle in, neut deur pit, terwyl julle af te doen wat jy voel soos. Dit klink ongelooflik, en dit is nie, want ek doen dit elke dag. quot. Daar is biljoene wat gemaak moet word in Forex. quot Jy sal reeds weet dat al is. Julle in hierdie besigheid om geld te maak net soos ek is en daar is 'n massiewe bedrag om rond te gaan. Stelsel sal jou gee wat blink kant wat sal jy voor sit. Al wat jy hoef te doen, is die stappe jy gaan leer om hierdie eenvoudige winsgewende bedrywe te maak, DAAGLIKSE begin handel met so min as 100 Toe ek begin het .. Dit is duidelik dat didnt ek duisende dollars of ponde het tot my beskikking. Ek belê 'n klein bedrag. Ek het aan die begin, maar dan het ek begin om opbrengste te sien. massiewe opbrengste. Ek weet die meeste van julle is nie big time of selfs voltydse handelaars, maar 'n klein 100 is al wat jy nodig het om te wees op jou pad in een van die grootste geldmaak geleenthede in die wêreld. Handel wanneer jy voel soos Trading Onthou, is hierdie handleiding is ontwerp vir beide die dagtaak 9 tot sowel 5er as die professionele handelaar. Dit maak nie saak wat bracket jy in val. Dit maak nie saak as jy 100 of 100,000 in jou handel rekening. Wat belangrik is, is hierdie handleiding gaan jy geld maak, sy gaan groot geld wees en dit gaan begin in 'n paar minute tyd. Die gebruik van hierdie 100 meganiese wins masjien, jy gaan begin sien geld van dag 1 in jou rekening kom en ek waarborg dat. Die mark is 24 uur per dag oop. Dit beteken dat daar geen tyd beperkings. Jy kan die opstel van 'n handelsmerk en gaan werk wat jy kan opstel van 'n handels - en gaan slaap Die stelsel is ontwerp om die persoon wat dit gebruik. en dit kan jy in net 'n paar minute. Moenie betaal honderde of duisende dollars per maand vir 'n stelsel wat waarborg julle tot geen nut van forex. Hulle is rip jy af. Jy moet nie 'n fortuin te betaal om te begin om geld te maak op iets so maklik om te bemeester. Forex stelsel gaan om jou te wys hoe om handel te bemeester. As jy vrae het vra asseblief. U tevredenheid is belangrik, en ek waarborg dit wanneer jy bestel. As vir een of ander rede, jy nie geld maak net my kontak binne 30 dae en swak terugbetaling 100 van jou koopprys. Laat my net weet en ek sal terugbetaal jou volle koopprys op die plek. VS regering Vereiste Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission Futures en opsies handel het 'n groot potensiaal belonings, maar ook groot potensiële risiko. Jy moet bewus wees van die risiko's en wees bereid om dit te aanvaar ten einde om te belê in die termynmark en opsies markte. Moenie handel met geld wat jy kan nie bekostig om te verloor. Dit is nie 'n uitnodiging of 'n aanbod om te koop / verkoop futures en opsies. Geen voorstelling gemaak word dat enige rekening sal of waarskynlik winste of verliese soortgelyk aan dié bespreek op hierdie webwerf te bereik. Die vorige prestasie van enige handel stelsel of metode is nie noodwendig 'n aanduiding van toekomstige resultate. CFTC REËL 4.41 - hipotetiese of gesimuleerde prestasieresultate sekere beperkings. Anders as 'n werklike vertoningslys, MOENIE gesimuleerde uitslae verteenwoordig werklike handel. Ook, omdat Die bedrywe HET NIE uitgevoer, kan die resultate is onder-OF-OOR vergoed vir die impak, indien enige, van SEKERE markfaktore, soos 'n gebrek aan likiditeit. Gesimuleerde TRADING programme in die algemeen ook onderhewig aan die feit dat hulle is ontwerp met die voordeel van agterna. GEEN VERTEENWOORDIGING gemaak DAT ENIGE rekening of waarskynlik om voordeel te trek of verliese soortgelyk aan dié wat ACHIEVE. Alle inligting op hierdie webwerf of enige e-boek of sagteware gekoop van hierdie webwerf is slegs vir opvoedkundige doeleindes en is nie bedoel om finansiële advies te voorsien. Enige stellings oor winste of inkomste, uitgedruk of geïmpliseer, nie 'n waarborg verteenwoordig. Jou werklike handel kan lei tot verliese as geen handel stelsel is gewaarborg. Jy aanvaar volle verantwoordelikheid vir jou dade, ambagte, wins of verlies, en stem in om outomatiese forex Kontant en enige gemagtigde verspreiders van hierdie inligting skadeloos in enige en alle maniere te hou. Alle regte voorbehou. Die gebruik van hierdie stelsel aanvaarding van ons Gebruikers agreement. Welcome om FXProSystems outeur van die webwerf Hello. Ek is bly om u te verwelkom by die portaal FXProSystems. My naam is Daniel Alard. Reeds meer as 7 jaar, ek handel die forex mark. Begin my kennismaking met forex terug in 2007. Selfs dan, im 'n ambisieuse jong man daarvan gedroom om 'n suksesvolle handelaar en kry finansiële onafhanklikheid met die hulp handel. Maar dit was nie so maklik soos ek gedink het. In die eersteling van sy weg, ek is baie was verkeerd, maar uiteindelik was ek in staat om sy droom te verwesenlik en ek kan met vertroue sê dat ek gelukkig. Aanlyn Forex TV NUUS altyd die aktuele nuus oor die Forex mark Forex TV Die video materiaal vervat in hierdie afdeling sal jy te werk op die nuutste Forex nuus. ForexTV vrystellings sal lig werp op die veranderlikes wat die wisselkoerse en gebeure wat tendens terugskrywings behels op Forex. Kyk Forex TV daaglikse sal jou help om jou eie handel strategie wat noodsaaklik is vir beide die nuwelinge en professionele handelaars vorm. Hou volgende ons ForexTV nuus Ons werk vir youTrader-Info - Forex Trading - Stock Market Trading - Forex skraping Systems - Forex outomatiese NODIG Honest forex stelsel. Kyk na hierdie meganiese handel stelsels forex forex kan een van die mees risiko beleggings wat bestaan, die mees winsgewende en die mees onvoorspelbare geklassifiseer. Bogenoemde is die rede waarom die term Heilige Graal word beskou as 'n mite as die meeste buitelandse valuta handelaars glo die forex stelsel van handel forex sonder Swaar risiko, vrees en angs nie bestaan ​​as gevolg van mislukkings ervaar terwyl hy probeer baie metodes in die verlede. Ek glo moeilik maak, is 'n relatiewe term onmoontlik bestaan ​​nie en mislukking is nooit 'n mislukking totdat jy besluit om nie weer te probeer. Teen die tyd dat jy klaar met hierdie verslag, kan sien of jy sal met my saamstem dat - 'n Heilige Graal Bestaan ​​- Die Heilige Graal is gevind - Die Heilige Graal is nie eens 'n stelsel, is daar verskillende benaderings tot dit - (Dit klink dalk snaaks) die ontdekking van die Heilige Graal mag wees deur middel van 'n kind nie 'n forex professionele. Voordat verder lees asseblief weet dat hierdie forex stelsel vereis dissipline, en geloof. sluit nooit 'n posisie voor die teiken bereik. En hou in harmonie met God, die Almagtige, Hy is die een wat die stelsel aan my geopenbaar, die meester minder van alle geheime. Hierdie Handleiding is toegewy aan God, die Almagtige, Die Heilige Gees en Jesus Christus die Seun van God. Die Forex Trading System Verduidelik die forex beweeg in tendense, kan die tendens lomp (boontoe), lomp (afwaarts) of horisontale (sywaarts) wees. Die benadering van hierdie handel stelsel gee nie om watter rigting die prys wil beweeg, dit is meer bekommerd oor die maak van 'n minimum van 40 pitte per dag uit die forex. By die gebruik van hierdie forex stelsel die konsep is jou sukses is nie in die aantal forex pitte wat jy maak, maar in die volume wat jy in geloop. Ander aanhangsels wat kom met hierdie handleiding is 1. Deurlopende outomatiese spilpunt sakrekenaar (wat werk op Meta Trader platforms net) . 2. Meng forex daaglikse reeks sakrekenaar, Gemiddelde weeklikse reeks sakrekenaar en Gemiddelde maandelikse reeks sakrekenaar (Werk ook op net Meta Trader platforms). Vir die reeks forex sakrekenaars, het ek reeds my navorsing gedoen om die pare te ontdek hierdie handel stelsel werk met. (Jy kan dit gebruik om meer navorsing op jou eie). Die geldeenheid forex pare hierdie stelsel werk met is AUD / USD (normale spoed) EUR / USD (normale spoed) AUD / NZD (weerlig spoed) AUD / CAD (weerlig spoed) Fig. 1 A Meta Trader platform Screenshot Die Bo is 'n euro / dollar 4hours grafiek op Meta Trader platform November / Desember 2008. Die Forex Strategie Kies die vertikale lyn van die nutsbalk en af ​​te baken die vorige dag van die huidige dag maak seker die lyn toon die huidige dae eerste kandelaar om 00:00 uur. Kies die horisontale lyn van die nutsbalk en verdeel die eerste kers van die hedendaagse in twee. Noem hierdie lyn lyn X Telling 40pips bo lyn X en trek 'n ander horisontale lyn presies 40 pitte bo lyn X en noem hierdie lyn lyn X1. Tel 'n ander 40 pitte bo lyn X1 en trek jou horisontale lyn X2 presies 40pips bo lyn X1. Telling 40pips onder lyn X en trek 'n horisontale lyn presies 40 pitte onder lyn X, noem hierdie lyn lyn X3. Tel 'n ander 40 pitte onder lyn X3 en trek 'n horisontale lyn presies 40pips onder lyn X3. Jou forexChart behoort só te lyk Line X is die beginpunt, toelaat prys om te dans tussen lyn X1 en X3 totdat dit sy rigting vir die dag optel. Stel jou koop stop op die lyn X1s prys waarde, moet u Neem Wins by lyn X2, stop verlies moet ten lyn X4. Stel jou verkoop stop op die lyn X3s prys waarde, moet u Neem Wins by lyn X4, stop verlies moet ten lyn X2. - Prys kan jou koop sodat aktiveer en druk jou neem wins van 40 pitte. - Prys kan jou verkoop ten einde te aktiveer en druk jou neem wins van 40 pitte. - Prys kan beide jou koop orde en jou verkoop ten einde te aktiveer, druk beide neem wins sones, gee jy 'n wins van 80 pitte. - Prys kan jou koop sodat getref en nie bereik jou neem wins, kom terug na onder 80 pitte om jou verkoop ten einde getref en gee jou 'n verlies van 80 pitte. - Prys kan jou verkoop ten einde getref en nie bereik jou neem wins, kom terug na bo 80 pitte om jou koop sodat getref en gee jou 'n verlies van 80 pitte. Aanleg 4 en 5 gebeur rondom drie maal per maand in die geldeenheid pare hierdie stelsel werk met. Om die aantal aanleg 4 en 5 in 'n maand verminder, herhaal die hangende bestellings hierbo verduidelik onmiddellik jy jou eerste wins te neem vir die dag wat die aanleiding tot Neem Wins jou volgende beginpunt. Dit is jou lyn X. Met hierdie stelsel, kan jy vang 40 pitte uit elke 81pips prys beweging maak nie saak die rigting dit gaan. Maar laat ons sê 90pips te wees op die veilige kant, 90 pitte was die kriteria wat ek gebruik wanneer jy my navorsing, kan die prys tot het tendense vir drie maande, bewegende duisende pitte opwaarts of afwaarts. Sodra die rigting begin hierdie pare vind dit moeilik beweeg 80 pitte in die teenoorgestelde rigting op dieselfde dag. Gevolglik, indien die prys beweeg 1000pips opwaartse of afwaartse in 'n maand, sal jy die kans om te vang byna 500 pitte in so 'n maand. As jy hierdie stelsel sal gebruik wat jy nodig het om te heers oor gierigheid. Hieronder is die bloudruk vir die invoer van posisies by die gebruik van hierdie stelsel onderstaande Forex makelaar rekening begin met 400USD en na 15 Trades geword 4,440USD. Hou asseblief by die reëls van hierdie forex stelsel. Dont te veel in 'n haas wees. 1. 80USD (0.2) BAIE 2. 80USD (0.2) BAIE 3. 80USD (0.2) BAIE 4. 120USD (0,3) BAIE 5. 120USD (0,3) BAIE 1. 160USD (0.4) BAIE 2. 160USD (0.4) BAIE 3 . 200USD (0.5) BAIE 4. 240USD (0.6) BAIE 5. 280USD (0.7) BAIE 1. 360USD (0.9) BAIE 2. 400USD (1.0) BAIE 3. 480USD (1.2) BAIE 4. 600USD (1.5) BAIE 5. 680USD (1.7) BAIE van jou verwag om die helfte van jou koopkrag gebruik in die opstel van beide bedrywe. Dit stel jou in staat om 'n heining te gaan wanneer byvoorbeeld 4 en 5 hierbo voorkom. Nooit wag vir die prys te X1 of X3 sny en gebruik al jou koopkrag. Bogenoemde bloudruk nie waarborg dat jy sal wen 15 Trades agtereenvolgens dit is 'n gids om jou te help wanneer jy poste. In die geval dat jy besluit het om die prys te volg deur die oprigting van 'n ander handel, maak jou eerste Neem Wins van die dag jou punt X dan herhaal die proses, soos ambagte gewoonlik duur tot die volgende dag. Ek herstel die ambagte die volgende dag deur die bepaling van my eerste kers vir die huidige dag, die onaktiewe hangende bestellings van gister verwyder en neem my wins uit die huidige bestuur handel as stel gister. Skuif die stop verlies van gisters handel met dieselfde as vandag se hangende einde eweknie wees. Gevalle waar jy sien 'n ommekeer patroon kan jy yesterdays handel onmiddellik te sluit. As dit is 'n voortsetting patroon, dis dubbel winste vir jou vandag As jy dit nie verstaan ​​hoe om kaarte te lees, dan net laat dit stel saam met vandag se handel. Ek het begin handel Forex in die jaar 2007 het die materiaal hierbo is nie 'n produk van jare se ondervinding, maar 'n inspirasie van God. Jy het 'n keuse, om te hou die stuur van my e-pos vir meer inligting en geheime of om toegang tot die bron van my geheime, JESUS. Die keuse is joune. Asseblief pos my na die gebruik van hierdie eerlike forex stelsel. Het dit regtig die moeite werd 1000 dollar per slot het jy gesien resultate ten bedrae van meer as die koste Siek bly wees om te hoor van jou. FOREX handel stelsel TWEE (BONUS) Jy sal nodig hê om die deurlopende forex motor spilpunt sakrekenaar op jou Meta Trader platform om hierdie stelsel te gebruik laai. Kopieer die spilpunt sakrekenaar en plak dit in C: Program filesMetatrader Northfinanceexpertsindicators Om die spilpunte op jou grafiek kliek op die aanwyser knoppie te laai en kies persoonlike, kies dan spilpunte DailySRAIMefx. Herhaal 'n soortgelyke proses vir die gemiddelde daaglikse Range Calculator Jou Forex Chart moet lyk soos die prentjie hieronder. Die blou lyne is die ondersteuning lyne, die rooi lyne is die weerstand lyne. Die Forex handel strategie Stel 'n hangende einde tussen die ondersteuning en weerstand lyne sodat 'n 15 Pips gaping van die lyne. Te koop by die boonste dele (Wanneer weerstand is gebreek) en verkoop teen die onderste dele (Wanneer ondersteuning is gebreek) Theres 'n geheime oor die opstel van hierdie weerskante Sy wil opstel van 'n lokval vir die prys. Dit kan die ergste manier om handel te dryf as jy nie weet die geheim agter dit. Nog 'n keuse is om direkte teregstellings (Mark Bestellings) terwyl handel ondersteuning en weerstand te gebruik. Ek dont beveel aan dat, Metatraders het 'n nare gewoonte om te vra jy weer quote jou inskrywing prys. Gebruik asseblief die motor spilpunt op USD / JPY, 'n baie konsekwent bouncer. Ek glo die mees betroubare aanwyser ooit is PIVOT punte as jy 'n ander het vertel my asseblief. Dit kan die stelsel te verbeter in 'n goeie manier. DIE geheim agter DIE weerskante op uurlikse kaarte, die gaping tussen ondersteuning en weerstand lyne wissel tussen 40 pitte 120 pitte. Ek beveel uurlikse kaarte en 15 minute kaarte. Jy is om af te haal 25 pitte na elke 15 pitte beweging weg van die lyne. Stel jou hangende bestellings op voorwaarde dat 'n ondersteuningsgroep of bestand lyn is op die punt om gebreek. Prys mag of nie mag die lyne, wat 'n onderbreking of 'n weiering beteken nie breek. Wat jy verwag om te doen. Wanneer die prys van die lyne (wat 'n support lyn ondersteun word of bestand lyn kan wees) raak, plaas jou straddle van die lyn met 15pips gaping voor koop uitgevoer word, 15pips gaping voor verkoop uitgevoer word. Jou stop verlies moet wees 10 pitte bo die weerstand lyn wanneer jy jou verkoop bestelling te plaas, 10pips onder die support lyn ondersteun word wanneer jy jou koop bestelling te plaas, dit maak 'n totaal van 25pips stop verlies. Jou neem wins moet wees 25pips na jou beginpunt. Jy sal beslis nie wen al die ambagte Jou risiko te beloon verhouding op elke handel is 1: 1 of kan sê 50/50. Maar jy het 'n moontlikheid van uit elke drie ambagte verloor een. - Straddle beteken opstel van 'n buy hangende einde bogenoemde huidige prys aksie en die opstel van 'n verkoop in afwagting van orde onder huidige prys aksie. - Hangende bestellings is bestellings wat jy op jou platform te stel, hulle dont voer totdat die prys wat jy toestand bereik. Wat doen jy Fora Winsgewende Forex Trading getoon Geskryf deur Louizos Alexander Louizos wag Die tegniek Ek sal hieronder beskryf is 'n groot geleentheid om te spring in 'n handel. Die stel reëls wat ek beskryf kan word as 'n Forex stelsel. Ek het baie name gehoor vir hierdie tegniek met die mees suksesvolle een genoem die quotPinball Tradequot. Dit is die eerste stelsel wat ek geleer het en suksesvol toegepas tydens my lang reis in Forex navorsing. Eksperimenteer met dit en sien die resultate op jou eie. Vir nou kan sien hoe hierdie stelsel toegepas word. Wanneer jy 'n uptrend of 'n verslechtering neiging in Forex kaarte te erken probeer om die kanaal dat hierdie tendens sluit skep. Wanneer die prys treffers die een kanaal lyn en keer terug na die ander kanaal lyn probeer om te sien of hierdie lyn val saam met 'n Fibonacci retracement vlak. Die prys sluit nie noodwendig beide die kanaal lyne maar die prys swaai moet beperk word uit die kanaal lyne getref. Dit handel setup sal jy 'n hoë kans dat die prys sal omkeer (76 van die tyd volgens langtermyn navorsing) gee. Neem 'n goeie sorg om korrek te ontwerp die kanaal lyne en die Fibonacci retracement vlakke. As jy nie weet hoe om te ontwerp kanaal lyne sien www. easytradeforex video tutoriale in tendenslyn ontleding hoofstuk. Handel in die rigting van die waarskynlike ommekeer. Stop verlies bestellings moet ingestel word 'n bietjie onder of bo die kanaal lyn en Fibonacci retracement vlak. Kyk na die foto's hieronder as 'n ware mark verhandel voorbeelde van hierdie stelsel. Dit is baie algemeen vir die prys in Forex om te keer wanneer dit meer as een rede om dit te doen. In flipper handel die prys omkeer as gevolg van die kanaal lyn met bygevoeg Fibonacci retracement vlak. Neem goeie sorg om korrek te ontwerp die parallel kanaal lyne. Die res is maklik. Eksperimenteer met hierdie tegniek in Forex kaarte. Eers probeer om flipper ambagte in die vorige Forex bewegings vind. Oefen 'n baie. Nadat hy gewoond is aan hierdie handel opstel moet jy gereed om aansoek te doen in jou handel wees. Eers erken 'n nuwe tendens ontwikkel. Teken die kanaal lyne en neem die geleentheid om hierdie handel stelsel gebruik. Jy sal nie teleurgesteld wees nie Na al die jare van handel en navorsing wat ek geleer het en gebruik baie handel stelsels. Nou het ek gevind dat Fibonacci Patrone is die mees winsgewende forex tegniek vir my. Dankie vir die deel van jou belangstelling met my. Die uwe, Louizos Alexander Louizos Jy kan ook graag: mees winsgewende Trading System Ive verhandel vir ongeveer 3 jaar, maar die meeste tyd wat ek verhandel met 'n demo rekening, sal ek J16 'n kans te gee, maar watter metodes doen jy aanbeveel vir 'n kort tyd handel en wat doen jy dink oor die Trend Volgeling System jy moet in gedagte hou dat daar is 'n paar goeie stelsels wat toegelaat word genoem op hierdie forum, en daar is diegene wat 'n goeie stelsels wat op hierdie forum kan nie genoem word nie. Ek gebruik tans een wat toelaat dat my om kopvel met goeie resultate en het hoorbaar alarms en e-pos / telefoon SMS. Dit is nie my stelsel, maar ek kan jou stuur in die rigting van hierdie stelsel. Om 'n suksesvolle buitelandse valuta handelaar, jy moet 'n Suksesvolle Forex Mentor.


No comments:

Post a Comment