Wednesday, October 26, 2016

Forexworld manila kontaknommer

Ons Cargo het meer as 16 jaar ondervinding in die Balikbayan bedryf. Ons missie is om die Filipino gemeenskap te voorsien van uiterste waarde vir hul gestuur behoeftes. Ons streef daarna om 'n Premier Door gee tot deur Balikbayan Box diens. Verbind tot uitnemendheid en tevrede kliënte. Ons rekord spreek oor wat ons kan doen om die Filipino gemeenskap in die Verenigde Koninkryk. Vertrou en bewys - Sedert stigting in die Verenigde Koninkryk in Augustus 1999, het ons nou verskeep meer as 100,000 balikbayan bokse. Kontak Ons Skakel met ons Ons aflewering ArmThis inskrywing is geplaas deur admin Vrydag 9 Desember, 2011 Lees die res van hierdie item raquo Forex Cargo Filippyne nuwe adres en kontak besonderhede. Forex Cargo balikbayan boks streef altyd na ons kliënte te dien die beste moontlike manier. Om die aflewerings van ons balikbayan bokse haas om ons kababayan in die Filippyne, Forex Filippyne verhuis na 'n groter en beter plek. Hier is die nuwe adres en kontaknommers van ons Manila kantoor: Forex Cargo (Phils) Inc. 69 Marcos Highway San Isidro Cainta Rizal 1900 632 655-5830, 655-5788 (PLDT) 632 392-9650 (Digitel) Om 'n Forex skeduleer Cargo balikbayan boks bakkie, oproep (323) 449-5468 Kommentaar is closed. Yay Die arend het geland (so te sê). Die eerste Cebu verskeping van die Weskus se aankoms op September 19, 2014 soos geskeduleer. Geen vertragings Dit was vrygestel van Doeane ná twee dae op 23 September Erwin en maatskappy is in Cebu sien om die aflaai van die houer en die gestuur daarvan na ander bestemmings in VisMin. Boxes onderweg na Iloilo, Bacolod, Davao, Tacloban, sal CDO gestuur via 'n 108208footer onmiddellik na die los. Ander bestemmings soos Zamboanga en Surigao sal gestuur word via los vrag. Dit spreek vanself dat Cebu en Bohol bokse afgelewer sal word na 'n dag of twee. Metro Manila en Luzon bokse sal die volgende dag gestuur. Vir opgedateerde inligting, skakel gerus jou plaaslike Forex Cargo kantoor .: Forex Cargo Florida - Kagalakang Hatid by Maghatid Vir meer navrae, skakel ons Forex Cargo Office blitslyn by 904-458-SHIP (904-458-7447) of (904) 272- 7466. Los Angeles 8211 In die afgelope weke, het die lewering van balikbayan bokse na die Filippyne is stuit lang vertragings, waarna die Pilipino Amerikaanse Ship Association om uit te reik na die tien duisende van kliënte om die vertragings te verduidelik. Joël P. Longares, een van die stigters van PASA, 'n organisasie van balikbayan boks expediteurs in die Verenigde State van Amerika, het gesê die lewering van balikbayan bokse ervaar 3-6 week vertragings as gevolg van ten minste drie redes. Die eerste, Longares gesê, is die verpligte fisiese inspeksie van alle balikbayan bokse deur die Departement van Binnelandse Veiligheid in die hawens van Los Angeles en Long Beach en ander hawens in die VSA. Hy het gesê voordat die inspeksie was ewekansige met slegs diegene wat tekens van verdagte vrag wys tydens die X-straal-vertoning gestuur vir fisiese inspeksie. Meer oor ons Forex Cargo is 'n gelisensieerde en gebind see vervoer tussenganger, Nie-Vessel Common Carrier (OTI-NVOCC) wat spesialiseer in die vervoer van househould goedere en persoonlike besittings van die Filippyne, via oseaan vrag. Forex Cargo bly steeds die onbetwiste en nommer een sender van deur-tot-deur balikbayan bokse in die Filippyne. Sedert sy ontstaan ​​in 1983, het Forex Cargo self geroem in die aanbied van ongeëwenaard diens wat veilig, vinnig en betroubaar. Bel ons altyd by Kantoor. 904-272-7466 904-458-7447 Faks: 904-272-9722 Adres: 6625 Argyle Forest Blvd 10 Jacksonville, FL 32244 Skakel Ons AnytimeForex Wêreld Australië Hoekom kies Forex Getuigskrifte Hi Forex wêreld was, sou ek net graag jou personeel bedank vir die vinnige en doeltreffende afhandeling van my 4 balikbayan bokse hulle aangekom en het afgelewer in Manila op tyd en in 'n uitstekende toestand. Kan jy lewer 2 meer gereelde bokse aan my adres asseblief Ek is van plan om dit te stuur in die volgende 2 maande Mabuhay Hallo aan almal op Forex, My pakket aangekom hier in Manila het gister, die hoogtepunt van my (en my dogters) dag. Alles was ongeskonde en aangekom het in 'n goeie toestand. Ek wou net almal van julle beveel vir die uitstekende diens en kommunikasie wat jy gedurende die hele transaksie gehou met my. Ek het veral waardering vir die e-pos updates vir my sê watter items aangekom. Ive aanbeveel Forex Wêreld verskeie mense en ek sal die rykdom van jou diens iewers weer hierdie jaar. Hallo aan almal op Forex, My pakket aangekom hier in Manila het gister, die hoogtepunt van my (en my dogters) dag. Alles was ongeskonde en aangekom het in 'n goeie toestand. Ek wou net almal van julle beveel vir die uitstekende diens en kommunikasie wat jy gedurende die hele transaksie gehou met my. Ek het veral waardering vir die e-pos updates vir my sê watter items aangekom. Ive aanbeveel Forex Wêreld verskeie mense en ek sal die rykdom van jou diens iewers weer hierdie jaar. Net 'n opmerking oor jou diens. Ek het regtig soos hierdie hele proses van joune. So effektief en minder tydrowend in vergelyking met 'n maatskappy wat ek gebruik het vir ten minste 'n goeie 2 jaar. Van nou af sal ek net die stuur van geld deur jou vestiging en ek sal dit aanbeveel aan al my vriende hier in Canberra. Goeie werk minus R C - Canberra ek weet jy het 'n baie goeie reputasie, so ek dankie vir jou maatskappy se integriteit en is gelukkig om sake te doen met jou. Ons wil u bedank vir die feit dat so akkuraat en so vinnig in jou diens. Ons het baie beïndruk met jou foutlose en aflewering en ontvangs van ons goedere is. Ons sal gelukkig wees om jou te kontak in die toekoms vir enige oorbetaling wees ten einde weer aangenaam verras deur die uitmuntende prestasie van FOREX wees. Ons gebruik FOREX vir die stuur bokse van Australië na die Filippyne voor, en het baie tevrede met die diens Nuus en updatesConsolidation dienste te koop VSA-gebaseerde produkte aanlyn en het dit betroubaar gestuur word na jou Filippynse (of ander internasionale) adres deur die lug of see was . Koop sulke produkte sonder die behoefte aan 'n Amerikaanse kredietkaart, PayPal rekening of soortgelyke aanlyn betaling metodes. Ons kan óf konsolideer jou aanlyn aankope vir jou in 'n groter houer of direk daarna uit om jou aankope na jou adres. In ieder geval, ons is bly om jou te dien. Stuur direk Ons bied nou klein pakkie gestuur. Jy hoef nie te wag vir konsolidasie.


No comments:

Post a Comment