Monday, October 24, 2016

Dukascopy forex data

Gratis Forex data te laai Stap 1: Asseblief, kies die Aansoek / platform en tydraamwerk In hierdie afdeling sal jy in staat wees om te kies vir watter platform sal jy die data nodig. Meta Trader 4 / Meta Trader 5 Hierdie platform laat die gebruik van M1 (1 minuut Bar) Data net. Hierdie lêers is geskik vir back testing handel strategieë onder Meta Trader 4 en Meta Trader 5 platform. Asseblief, kies: Dit platform kan die gebruik van beide M1 (1 minuut Bar) Data en merk data met 1 sekonde resolusie. Hierdie lêers is geskik vir back testing handel strategieë onder de mees onlangse weergawes van NinjaTrader platform. Asseblief, kies die data tydperk sal jy nodig het: Dit platform kan die gebruik van M1 (1 minuut Bar) Data net. Hierdie lêers is geskik vir back testing handel strategieë onder Meta platform. Asseblief, kies: Vir generiese gebruik, hierdie formaat kan die invoer van M1 (1 minuut Bar) Data in enige 3 aansoek. Asseblief, kies: aflaai en ontleding van Dukascopy merk data met Birts PHP skrifte Die Dukascopy data is beskikbaar op die web in sy rou vorm as lêers wat slegs 1 uur strek, sodat dit duidelik dat sommige gereedskap wat nodig is om af te laai en ontleed dit is. Voor dit moontlik was om die data te kry deur middel van enige van die ander metodes, ek het 'n reeks van skrifte wat ek nog vandag gebruik vir die aflaai van die gratis bosluis data beskikbaar vanaf Dukascopy. I8217m 'n fan van die PHP eenvoud, so ek verkies dat die skrifte te skryf. They8217re nie kommersiële gehalte-kode, maar hulle werk. Jy kan die PHP script argief van die bladsy bosluis data afgelaai te kry. Jy sal 4 skrifte binnekant vind: 'n draaiboek vir die aflaai van die Dukascopy data, suggestief vernoem 8220downloaddukascopydata8221. As 'n vergunning om Dukascopy wat goedgunstiglik verskaf gratis data, het die script nie probeer om lêers wat reeds op jou hardeskyf is te laai. Maar dit vra steeds vermis lêers, om so te verhoed dat stres hul bediener asseblief stel die datums in die geldeenhede opgestel by die begin van die script om die datum van jou laaste aflaai they8217re met behulp van die standaard UNIX tyd tempel (epog datum, wat is in wese die aantal sekondes sedert 1970/01/01). As jy wil om maklik te skakel van 'n gereelde datum van so 'n unix tyd stempel, kan jy Epog Converter gebruik. 'n baie maklik om aanlyn hulpmiddel gebruik. 'N script vir die verwerking van die afgelaai data, wat veronderstel dat dit is geleë in dieselfde gids as die vorige script en dat die data is daar afgelaai (processdukascopydata) hierdie een moet 'n paar parameters, loop dit sonder enige vir 'n beskrywing of check die volgende script. 'N Klein dop script wat al die afgelaai data wat beskikbaar is in BAT vorm vir vensters en. sh vorm vir Linux sal verwerk. Windows aflaai amp te skakel na CSV hoe-om te begin deur die besoek van die vensters PHP aflaai artikel en haal die nuutste binêre weergawe as 'n zip-lêer. Sodra you8217ve wat gedoen, pak dit aan C: PHP en ook pak die skrifte van die script argief wat jy afgelaai het in dieselfde gids. Herbenoem c: phpphp. ini-ontwikkeling te c: phpphp. ini. As jou gids nie 'n lêer bevat die naam php. ini-ontwikkeling, gebruik php. ini-dist of enige ander php. ini-iets lêer wat jy kan vind. Wysig c: phpphp. ini, soek vir extensionphpcurl. dll en verwyder die kommapunt voor die lyn en voeg 'n 8220ext / 8221 in die voorkant van 8220phpcurl. dll8221 sodat dit lyk soos volg: extensionext / phpcurl. dll Stoor die lêer en uitgang . As jy in 'n rits foute uit te voer en jou PHP installasie het 'n ext / phpzip. dll, ook van toepassing die metode hierbo vir extensionext / phpzip. dll. Kop na die 7-Zip aflaai bladsy en kry die command line weergawe. Pak dit en sit 7za. exe in dieselfde gids (c: PHP). Klik op Start-gtrun en tik cmd en klik op OK (of alternatiewelik tik cmd en druk enter in die Windows 7 / Vista 8220search programme en files8221 boks in die start menu). Tik CD PHP in die opdrag venster. Tipe PHP downloaddukascopydata Het jy 'n koffie. Kyk weer koffie. Gaan slaap. Gaan werk toe. Gaan na die gimnasium. Gaan na 'n klub. Wag 'n paar meer. I8217m nie 'n grap, dit neem ouderdomme. Jy kan die vordering nagaan deur te kyk na die geldeenheid paar dopgehou kry gevul. Indien u enige vreemde foute te kry, hardloop die proses weer wanneer it8217s klaar 8211 dit sal net lêers wat gemis in die eerste stap as gevolg van netwerk foute af te laai. As jy net wil 'n paar van die munt pare beskikbaar te laai, kan jy downloaddukascopydata wysig en verander die rigting van die begin van die lêer. Jy kan die geldeenheid paar te laai volgorde skakel of die pare wat jou don8217t wil heeltemal verwyder. Die getal langs elke paar is die unix tyd stempel waarteen om te begin laai as jy wil om te begin op 'n latere tydstip (die verstek is die vroegste datum beskikbaar) kan jy epochconverter gebruik om die datum en tyd te kry vir jou gekose datum. Wanneer die aflaai is voltooi, neem aan jy wou die EURUSD data te kry tot 2012/01/01, you8217d tipe PHP processdukascopydata EURUSD 200702 201201 EURUSD. csv en die uitset sal in EURUSD. csv geplaas. Alternatiewelik kan jy process. bat wat sal joernaal proses al geldeenheid data die tik. It8217s meestal veilig is om die fout spam by hierdie stap te ignoreer. Let wel: As jy process. bat of process. sh gebruik, kan jy die beëindiging van datums in hulle werk om die volle data reeks Hierdie moet dit kry, as alles goed moet jy jou CSV lêers in dieselfde c het: PHP gids en jy moet gereed wees om voort te gaan met die voorbereiding van jou blok data vir Meta Trader 4 wees. Waarskuwing: Maak seker dat jy genoeg spasie op jou hardeskyf. Vanaf 2012, die afgelaai regmerkie lêers het meer as 20 GB en as jy die grootte optel van die gelei CSV lêers wat jy sal goed wees verby die 100 GB merk. In die eerste plek, moet asseblief daarop let dat my webwerf handel oor bosluis data back testing, nie met die invoer van CSV lêers in HST. Die CSV2FXT script dat die CSV lêers prosesse in blok data FXT lêers sal outomaties genereer die korrekte HST lêers. As jy wil graag meer inligting oor wat, ek stel voor om 'n TDS verhoor en lees Hoe om jou blok data voor te berei vir Meta Trader 4 Met betrekking tot die verhoogde duur backtest, jy het waarskynlik 'n veel minder data in jou HST lêers voor die invoer. I8217d ook verbintenis you8217re back testing n EA met skynwerklik kode, that8217s hoekom dit so lank neem. It8217ll waarskynlik selfs meer met regmerkie data. Net om 'n idee te kry as it8217s jou EA of iets anders, probeer back testing die MACD EA op dieselfde munt paar en tydraamwerk en vergelyk die duur. Ten slotte, is die data wat gestoor word in die gids MT4 data, in die geskiedenis. Om daar te kom, hoof na File - Open Data Folder. duka - Dukascopy data downloader vind goeie Forex data is moeilik of duur. Dukascopy het 'n uitstekende web hulpmiddel om bosluis data aflaai vir 'n groot 'n verskeidenheid van Forex, CFD en kommoditeite beskikbaar gestel. Dit is awesome en baie nuttig vir mense, soos ek, probeer om die Forex mark te bestudeer. Maar dit neem baie tyd om 'n groot datastel van die webwerf af te laai, want jy net een dag per keer kan aflaai. Ten einde hierdie probleem op te los, ek geskep Duka. Duka is 'n klein terminale aansoek wat gebruik kan word om bosluise te laai vir 'n gegewe datum bereik van die Dukascopy historiese data voer vir een of meer simbole. Duka neem voordeel van 'n afgestorwene drade en coroutine ten einde te bespoedig die aflaai. Dit neem ongeveer 10m te tik data aflaai vir 'n jaar vir 'n gegewe instrument. Geen kru :) Bosluise data met volumes Kers opmaak met verskillende tyd-rame (van 1 minuut tot 1 dag) CSV uitset multi-draad ondersteuning Groot verskeidenheid van simbole Dit is wat Duka lyk: Soos jy kan sien, Duka skat die tyd oor totdat die aflaai voltooi is. Dit is baie nuttig wanneer die aflaai van 'n groot datastel. Ek hoop jy geniet dit. Duka vereis Python 3.5 en versoek 2.0.1. Dit kan geïnstalleer word met behulp van neut soos volg: Aflaai laaste beskikbare regmerkie stel (dit wil sê gister as dit nie Saterdag) vir EURUSD en GBPUSD Aflaai bosluise vir die EURUSD vir 'n spesifieke dag Aflaai bosluise vir die EURUSD tussen twee datums. Byvoorbeeld: laai al bosluise vir die 2015 jaar Ons kan net die begin datum spesifiseer. Die verstek einddatum sal vandag. Byvoorbeeld: downloads Alle bosluise van die begin van die jaar tot nou toe. Alle data word gestoor in die huidige gids. Jy kan ook spesifiseer die aantal drade wat gebruik word deur die oprigting van die T-opsie. Ek beveel aan te veel drade te gebruik omdat jy probleme opening te veel verbinding met die bediener kan teëkom. Het jy 'n fout Missing n funksie Open 'n kwessie en ek sal probeer om dit so gou as moontlik op te los. Trek versoek is ook welkom. ) Hierdie sagteware is gelisensieer ingevolge die MIT-lisensie. Kopiereg Giuseppe Pes, is 2016. Toestemming Hiermee verleen, gratis, aan enige persoon 'n afskrif van hierdie sagteware en daarvan dokumentasie (die sagteware), die verkryging van om te gaan in die sagteware sonder beperking, insluitend sonder beperking die reg om te gebruik, kopieer , aanpas, kombinering, publiseer, versprei, sublisensieer, en / of te verkoop kopieë van die sagteware, en om persone aan wie die Software is lewer om dit te doen, onderhewig aan die volgende voorwaardes toegelaat: die bogenoemde kopieregkennisgewing en hierdie kennisgewing toestemming sal wees ingesluit in alle kopieë of aansienlike gedeeltes van die sagteware. DIE SAGTEWARE WORD AS verskaf word, SONDER WAARBORG VAN ENIGE AARD, uitdruklik of geïmpliseer, INSLUITEND MAAR NIE BEPERK TOT DIE WAARBORGE VAN VERHANDELBAARHEID, GESKIKTHEID VIR 'N SPESIFIEKE DOEL en sekuriteit. In geen geval sal die skrywers OR KOPIEREGHOUERS aanspreeklik wees vir enige eis, skade of ander aanspreeklikheid, hetsy in 'Aksie VAN KONTRAK, DELIK OF ANDERS, VOORTSPRUITEND UIT, VAN OF IN VERBAND MET DIE SAGTEWARE OF DIE GEBRUIK VAN OF ANDER HANDELINGEN IN DIE SOFTWARE. Dukascopy historiese data kan my dieselfde probleem 50. Chat gesê herlaai die rekenaar, maar aangesien my Windows 7 is op 'n wolk wat ek net heropen site. geen gaan en gesels verdwyn worst mense wat ek moet net 2MO 1minTF Duk ECN data vir elke afgelope 1jr beskikbaar, soos Julie.-September. 2MO. Kan iemand asseblief help Ek kan jou terug te betaal met 'n gratis AI strategie ontwikkeling opstel quotsystemquot wanneer sy klaar ontwikkel as 'n dankie. Ek het selfs probeer om af te laai op my Android, 'n no-go. Sulke BS Jerry Batchj2011 by gmail dot com waarskynlik i didnt aflaai ECN data. wat jy nodig het om dit te 6m data te speel net per een aflaai. Selfs dan, soms is dit spring net meer vir ongeveer 'n maand van data soms. Dan moet jy ekstra aflaai 1 maand wat vroeër uitgesluit. plus, later op u probleem met Desember data..as dit is nie skoonste, so einde Desember af vir verhandeling. otherwizze eerder skoon data Im gebou goed gedra pigz .. Hi, Im probeer om Dukascopy data te lees van die ongecomprimeerd data geformateer (reeds un-LZMA-ed XXhticks. bi5) met plain Java en ek hoef te vind op die regte manier te doen. Is daar 'n voorbeeld op die onderwerp AFAIK die volgorde van die velde is: millisekondes sedert epog Vra prys bodprys Vra volume Bid volume Ongelukkig het ek het geen idee watter tipe JAVA data en wat byte volgorde kan ek in daardie lêer. ID dankbaar wees vir enige hulp wat jy my kan gee. Ive het gedink dit uit maar ek havent gevind enigiets Java spesifieke op Dukascopy, vandaar my pos (Ek is geneig om te google voor ek 'n boodskap). Hier is die kern van my oplossing. bb is 'n ByteBuffer veranderlike wat 20 byte stukke van die lêer lees. 20 is die grootte van 3xInt en 2xFloat. So ver so goed vir geldeenhede, as ek verdeel die gevolglike vra / bod int deur 100.000,00000, die resultaat is leesbaar. Maar vir die simbool USA30IDXUSD Im het probleme: 100000,00000 lyk nie goed te wees, die resultate is soos volg: Verder, selfs al is ek net 1000 tot deur te verdeel, die Dow Jones was slegs sowat 18000 in dié tyd nie 18350. Is ek mis iets hier ek dat data van: www. dukascopy / datafeed / U. /06hticks. bi5Dukascopy Historiese data geword Januarie 2011 Status: Op die oomblik in Asië 839 Posts Dukascopy lyk na 'n baie goeie data verskaffer vir historiese data. Jy kan alles af te laai van bosluis data maandelikse data terugdateer geruime jaar. Jy kan selfs die tydperk jouself te definieer en kies 'n paar persoonlike tydperke soos 3 minute bars ens .. Vandag het ek probeer om 'n paar data weer te laai, maar ek kan nie kies die. hist omgewing (probeer op firefox asook Chrome). Het jy ouens dieselfde probleem in die gesig staar en is dit die skuld van die webwerf of is iets fout met my rekenaar Enige regstellings of alternatiewe bronne wat jy kan raai Aangeheg Image (Klik om te vergroot) geword Februarie 2005 Status: Lid 37 Posts geword Maart 2013 Status: een van 99,9 nie-wenners 91 Posts ek nagegaan dit nou. jy kan gebruik afpyltjie in die loper sleutels sodat jy HST lêer kan kies. (My Chrome was ok) Alpari gee ons ook historiese data van 2011/06/07 in CSV (1m en daaglikse net). al het ek nog nooit sy betroubaarheid nagegaan. Aangesluit Julie 2012 Status: KILL ZONE TEKKERS 596 Posts Dukascopy lyk na 'n baie goeie data verskaffer vir historiese data. Jy kan alles af te laai van bosluis data maandelikse data terugdateer geruime jaar. Jy kan selfs die tydperk jouself te definieer en kies 'n paar persoonlike tydperke soos 3 minute bars ens Vandag het ek probeer om 'n paar data weer te laai, maar ek kan nie kies die. hist omgewing (probeer op firefox asook Chrome). Het jy ouens dieselfde probleem in die gesig staar en is dit die skuld van die webwerf of is iets fout met my rekenaar www. dukascopy / Switserse / engli. kerk / historiese /. Die data is uit Dukascopy en het 'n HST funksie, nie seker of sy betrokke. Dukascopy lyk na 'n baie goeie data verskaffer vir historiese data. Jy kan alles af te laai van bosluis data maandelikse data terugdateer geruime jaar. Jy kan selfs die tydperk jouself te definieer en kies 'n paar persoonlike tydperke soos 3 minute bars ens Vandag het ek probeer om 'n paar data weer te laai, maar ek kan nie kies die. hist omgewing (probeer op firefox asook Chrome). Het jy ouens dieselfde probleem in die gesig staar en is dit die skuld van die webwerf of is iets fout met my rekenaar www. dukascopy / Switserse / engli. kerk / historiese /. Hoop jy het het 'n paar sukses met data. In die afgelope afgelaai Ive die data met behulp van die PHP skrifte uit eareview / bosluis-data. Die bi5 lêers wat jy kry van die proses is LZMA saamgeperste binêre fillea. Ive geskryf 'n C biblioteek om die lêers in CSV of enige formaat wat jy kan droom proses. Vir my is dit 'n plat binêre lêer en 'n BSON datastore (MongoDB in hierdie geval) - ek havent het om te publiseer die uitbreidings maar die kern biblioteek kan hier gevind word: Daar is kode voorbeelde in die gids toets. testread. cpp het Hupstoot eenheid toetse testreadbin. cpp voorbeelde oor hoe om te lees Dukascopy binêre lêers testreadbi5.cpp voorbeelde oor hoe om te lees LZMA Ccomposed Dukascopy binêre lêers Laat my weet as jy enige vrae het en ek hoop dat jy dit nuttig vind het, het. Hi Killian, Hoop jy het het 'n paar sukses met data. In die afgelope afgelaai Ive die data met behulp van die PHP skrifte uit eareview / bosluis-data. Die bi5 lêers wat jy kry van die proses is LZMA saamgeperste binêre fillea. Ive geskryf 'n C biblioteek om die lêers in CSV of enige formaat wat jy kan droom proses. Vir my is dit 'n plat binêre lêer en 'n BSON datastore (MongoDB in hierdie geval) - ek havent het om te publiseer die uitbreidings maar die kern biblioteek kan hier gevind word: Daar GitHub / ninety47 / dukascopy. Ek was eintlik op soek na iets soos dit, want ek probleme na CSV data te kry van die site het. Dankie. Ek is nie 'n C / C programmeerder, en dit lyk vir my dat easylzma biblioteek nie ingesluit. Is dit iets wat standaard by My mede-mense kry, het niemand afgelaai 1m data GMT vir 28 pare van 2000 of enige ander beginpunt op tot 'n paar onlangse dag. En hy is bereid om hierdie data met my te deel via Dropbox ens Ek het probleme downloading..as data aflaai stop by 50 en ek het eers met 1j per aflaai op een geldeenheid paar. Hoogs waardeer Am met dieselfde probleem 50 Chat gesê herlaai die rekenaar, maar aangesien my Windows 7 is op 'n wolk wat ek net heropen site. geen gaan en gesels verdwyn worst mense wat ek moet net 2MO 1minTF Duk ECN data vir elke afgelope 1jr beskikbaar, soos Julie.-September. 2MO. Kan iemand asseblief help Ek kan jou terug te betaal met 'n gratis AI strategie ontwikkeling opstel quotsystemquot wanneer sy klaar ontwikkel as 'n dankie. Ek het selfs probeer om af te laai op my Android, 'n no-go. Sulke BS Jerry Batchj2011 by gmail dot com geword Mei 2014 Status: Geniet Die FX mark. 207 poste wat jy moet verduidelik sodat ek kan help. Ek het 'n script aflaai M5 data van 2016/01/01. Dit kan maklik verander om M1. Dit sal gratis, natuurlik. Maar jy moet JDK en Eclipse te installeer om die script loop. As jy verloor, Im die hardste wat lag jou gesig :)) geword Januarie 2005 Status: Lid 30 poste wat jy moet verduidelik sodat ek kan help. Ek het 'n script aflaai M5 data van 2016/01/01. Dit kan maklik verander om M1. Dit sal gratis, natuurlik. Maar jy moet JDK en Eclipse te installeer om die script loop. Ek dont weet die dinge. Nodig vir die invoer in MT4. Ek weet nie wat meer duidelik kan wees. Hoef net 2MO EURUSD Duk ECN 1minTF te voer in MT4. MT4 kan script omskep tot 5min wat ek nodig het. Wat is hierdie JDK amp Eclipse Lede moet ten minste 0 geskenkbewyse te plaas in hierdie draad. 0 handelaars lees nou Forex Factoryreg is 'n geregistreerde handelsmerk. Verbind Oor Produkte Webwerf


No comments:

Post a Comment