Tuesday, October 18, 2016

Is kanadese forex veilig

Kanadese Forex Review (nou bekend as OFX) 8211 Sekuriteit, Spoed en hoe dit werk vir die meeste Kanadese, stuur jou geld in die buiteland kan 'n bietjie duur en spanningsvolle proses wees, maar ek weet dit hoef nie so te wees. As jy onlangs dalk uitgevind, die groot banke in Kanada is 'n rip off wanneer dit kom by internasionale geldoordragte. Wat jy dalk nie weet nie, is nie net kry jy aangekla groot fooie om jou geld (25 8211 50), maar die ontvangs bank sal ook jou tref met die ontvangs van gelde (Nog 20-80) stuur. Ongelukkig is dit nie die ergste van dit 8211 die wisselkoers wat Kanadese banke bied jy is waar hulle jy regtig na die skoonmakers. Gelukkig is daar 'n manier om 'n groot persentasie 8211 potensieel duisende dollars te red en beslis wat ek het. Tog is die meeste Kanadese gebruik steeds banke as gevolg van die vermeende sekuriteit wat hulle bied, maar daar is 'n baie beter manier 8211 net so veilig, 'n baie goedkoper, vinniger en met veel beter diens te. Dit is 'n nuwe ras van geld oordrag maatskappye en ek sal die beste van hulle ontbloot vir jou. My naam is Quinn en ek is gebore in vC en getoë in Australië 8211 as gevolg daarvan het ek voortdurend die wêreld te reis en na byna 10 jaar in Kanada met my vrou nou, die verkoop van ons huis in Toronto en met 'n skuif na Australië dreigende ek besluit om uit te vind wat die beste by was die oordrag van ons families geld uit Kanada. Kanadese Forex ek eintlik redelik vertroud met OzForex, die Australiese aandelemark gelys moedermaatskappy wat CanadianForex besit. Ek het al met behulp van OzForex vir baie jare, maar wanneer dit tyd was om geld terug huis toe te stuur gekom, het ek uitgevind dat ek nodig het om te registreer met CanadianForex afsonderlik. Eerder as om net 'n maatskappy Ek was vertroud met gebruik, het ek besluit om 'n dieper blik op al die maatskappye wat bedryf word in Kanada 8211 maak seker ek besig was om die beste deal op tariewe en die belangrikste dat my geld gebly veilig te neem. Veiligheid en Sekuriteit As gevolg van drukkende regulasies, is daar net 'n handjievol van die operateurs met 'n fisiese teenwoordigheid in Kanada 8211, maar ek het besluit om die maatskappye Ek was geïnteresseerd in om hierdie maatskappye te beperk. Daar is 'n baie goeie rede hiervoor 8211 Hulle moet geregistreer wees by FINTRAC wat Canada8217s anti-geldwassery en finansiële contraterrorisme agentskap. Net soos ons gesien Kanadese banke doen goed wêreldwyd gedurende die finansiële ineenstorting, ek voel veilig om te weet my geld gestuur word met behulp van 'n maatskappy wat om te spring deur baie Kanadese finansiële regulerende hoepels. Vir my is dit ook kersie op die koek dat hulle 'n fisiese teenwoordigheid in die VSA, die Verenigde Koninkryk en Australië te Die ander voordeel wat ek gehoop hulle gehad het, was die diens 8211 hopelik deur in Kanada sou hulle goeie diens en goeie pryse te voorsien. In die res van my resensie jy sal uit te vind hoe hulle gevaar het. Hoe dit werk opset As deel van die registrasie van en voldoen aan die Kanadese regulasies daar 'n paar dinge wat jy hoef te doen: Registreer Online 8211 hierdie open 'n nuwe venster (en sal jou twee fooi gratis transaksies gee) Bevestig Identity Registrasie neem net 'n n paar minute, dan moet jy jou identiteit wat outomaties of anders kan gedoen word per e-pos bevestig. In my geval wat hulle nodig het vir my om inligting terug te stuur, wat jou terug na hulle kan e-pos. Hier is die e-pos stuur hulle: Dit is eintlik baie makliker as wat dit klink. Byvoorbeeld Ek het net 'n kiekie van my bankrekening aanlyn. Die CanadianForex man het vir my gesê oor die telefoon net om te antwoord op die e-pos wat hy gestuur het. Hy het ook gesê dat ek nie moet transaksie besonderhede insluit, maar moes net my naam, rekening nommer, datum, bank logo van 'n onlangse verklaring gesê. (Ek aangeteken die gesprek om seker te wees van hierdie inligting korrek is) Ek geskandeer my bestuurslisensie, maar jy kan moontlik net 'n foto van dit met jou smartphone. Alles in ag dit alles was regtig maklik om te doen en het my net 'n paar minute. Ek het ook hy het hulle 'n 8220Direct Debit8221 vorm wat ek ingevul en teruggestuur met alles anders as wat jy kan kies om nie om dit te doen. Geld stuur Daar is twee maniere om geld te kry uit jou Kanadese ag Kanadese Forex: incasso Kanadese bankoverschrijving Die opsie incasso is gratis en baie maklik om een ​​keer opgestel, maar jy verwag om in te vul 'n direkte debiet vorm om die transaksies te magtig. Die voordeel hiervan is dat dit vry en baie maklik 8211 jy don8217t te doen het met die bank nie. Die nadeel is dat jy beperk deur 25k vir die eerste transaksie en 50k daarna. Vir bykomende veiligheid, hulle ook uit te voer 'n 8220penny test8221 wat beteken dat hulle stuur 'n klein hoeveelheid en jy noem terug te verifieer jy daardie bedrag ontvang. Die opsie bankoverschrijving beteken dat jy groter bedrae kan oordra, maar jy sal 'n fooi te betaal om jou bank (in my geval is dit 25), maar vir groter bedrae oor 50k hierdie dalk die enigste manier vir jou om te gaan en werklik die goedkoopste manier om te gaan goed so, want die wisselkoers Kanadese Forex bied beter as die bedrae toename kry. Spoed Dit het drie dae vanaf die tyd Kanadese Forex ontvang my geld totdat dit geland in my bankrekening in Australië. Ek weet dat dit as gevolg van die handige e-pos wat jy kan kies om te ontvang. Natuurlik is dit neem 'n dag of twee meer as dit vir jou bank om werklik te kry die geld aan die Kanadese Forex, maar nog steeds 'n paar dae vinniger as wat ek ervaar het met bank-tot-bank oordrag. Service Afgesien van tariewe en fooie, ek dink dit is waar geld oordrag maatskappye onderdruk die banke. CanadianForex byvoorbeeld bied online en telefoon-gebaseerde transaksie dienste 24/7 8211 beteken dit dat ek enige tyd kan bel en kry hulp. Gewoonlik iemand in Toronto tel die oproep, maar Ek het dit gesê om mense in San Francisco en Sydney te terwyl die gebruik van OzForex terwyl die lewe in Kanada. Online 8211 Ek is nie seker hoe dit beter kan wees. Jy kan kies om te sluit in die koers wanneer jy wil in real time. Ek het 'n klomp geld wat toegang gered om hierdie 8220live rate8221 in teenstelling met 'n bank wat net hou dieselfde crappy onmededingende koers hele dag. Jy kan ook kyk wat gebeur elke stap van die transaksie en dié daar opgerig om e-pos kennisgewings te stuur as jy wil. Vir my is dit 'n uitkoms, want as ek hier het, kan ek 'n groot deel van die ekstra geld te spaar wanneer ek hierdie vlak van beheer en kommunikasie. Om die waarheid te vir hierdie oorsig Ek het eintlik gevolg van my eie advies aan die letter en gered van 'n bondel 8211 spesifieke ek gered 1220 op hierdie 20,000 transaksie te wees. Maar die maklikste, mees passiewe manier om baie geld te spaar is eenvoudig om 'n betroubare maatskappy gebruik soos Kanadese Forex. Dit is die beste deel 8211 Ek geniet om geld te spaar in 'n mate, maar nie dit weg te gee aan my bank maak my baie gelukkig wel. Die vaste fooie is gewoonlik wat mense fokus op, maar oor 'n paar duisend dollar is dit regtig die wisselkoerse wat die belangrikste is. Kanadese Forex soos baie van hul mededingers het 'n toegeroep koers. Met ander woorde, as dit is emplained vir my 8220the meer jy dra, hoe beter is die rate8221. Op grond van die transaksie Ek aanlyn gedoen, die verskil in die middel van die mark koers en die tempo was ek aangebied was 0.9 8211 natuurlik vir groter bedrae sal jy sien die tempo te verbeter. 'N Bank in vergelyking koste tussen 2 en 4 op die verskil. As jy meer wil weet oor die rede waarom banke hef 'n arm en 'n been weet, ek het 'n gedetailleerde bladsy hieroor hier. In die algemeen beteken dit jy spaar ten minste 2 elke keer as jy transaksies 8211 wat op 20,000 is 400 Opsomming Ek is regtig gelukkig met CanadianForex tot dusver 8211 skakel open 'n nuwe venster en sal jou twee fooi gratis transaksies gee. Ek het gehoop hulle sou redelik goed wees op grond van my ervaring met OzForex. Ek het geweet ek sou 'n groot koers te kry en ek het. Ek het gehoop ek sou 'n groot diens te kry en ek het. Oor die enigste klagte vir CanadianForex het niks regtig om daarmee te doen en meer oor die papierwerk vereis 8211 of moet ek sê 8220email work8221 Kanadese regulasies voldoen. Dit gesê, dit is 'n klein prys om te betaal om te weet jou geld is veilig. Spoed wys, ek gebruik om al my geld te stuur met behulp van banke en tipies sal dit 5 tot 7 dae neem vir banke om transaksies. Bank Bank CanadianForex was 2 of 3 dae vinniger, maar dit kan wissel na gelang van die bank wat jy tans gebruik in Kanada. O Kanada 8211 Dit is iets om te juig. Nou weet ek sal daar vrae wees en hopelik 'n paar ervarings te sowel deel. Laat asseblief jou kommentaar en vrae hieronder Dankie vir reading. International oordragte geld met CanadianForex is vinnig en veilig en sal jou geld spaar. Ons bied 'n groot prys en 'n lae koste (dikwels selfs geen fooie). Of jy nodig het om geld aan eiendom in die buiteland te koop oor te dra, jy beplan om oorsee te verskuif of gereeld verbintenisse in jou eie land, met CanadianForex jy kan geld internasionaal draad en kry groot pryse en uitstekende kliëntediens rondom die klok. Ons bied 'n slim alternatief vir die banke wanneer internasionale oordragte draad. Ons kliënte voordeel trek uit mededingende wisselkoerse, lae koste en die gefokusde kundigheid van ons geakkrediteerde kliëntediens handelaars buitelandse valuta. Teken In Tempo waarskuwing Contact Regs Full webwerf Kopiereg afskrif 2016 CanadianForexmisener. org My werklike ervaring met behulp van CanadianForex Bank draad oordragte suig. Hulle suig in (ten minste) drie maniere: Banke 'n fooi vir elke oordrag (. My bank, TD koste 30-80 per oordrag) Banks8217 internasionale wisselkoerse is verskriklik Soms, jou geld moet deur 'n tussenganger bank om te slaag, wat kan hef addisionele fooie So dan, wanneer wanneer Jenna en ek het besluit om te skuif na Frankryk, het ek begin om te kyk vir alternatiewe vir bank draad oordrag. Na te kyk na verskeie opsies, het ons besluit om te probeer om CanadianForex. 'n aanlyn forex diens wat beter wisselkoerse en laer fooie as die banke adverteer. Ek was skepties. So dan, vir die voordeel van enigiemand die oorweging CanadianForex, here8217s 'n vinnige oorsig van hoe dit alles gaan: Setup Ek rig ons CanadianForex rekening, terwyl ons nog in Toronto was. Die proses was eenvoudig. Dit betrokke te vul 'n aanlyn vorm, met 'n telefoonoproep van 'n vriendelike CanadianForex rep 'n paar besonderhede te bevestig, dan stuur in 'n bewys van ons Kanadese bankrekening ( 'n geskandeerde bankstaat). Na ons aankoms in Lyon en deure oopgemaak Franse bankrekening (wat is 'n heeltemal ander storie), het ek besluit om te probeer om 'n bietjie geld eintlik beweeg. Ek stel aan ons Franse bankrekening as 'n begunstigde, dan 'n bestelling geplaas aanlyn. Wisselkoers Ek beveel Euros op 11 Januarie 2012. Daardie dag, as I8217d Euros gekoop deur my bank, sou 'n mens Kanadese dollar my 0,74867 gekoop. Op CanadianForex, die tempo was 1 CAD 0,7627 Bottom line: Die gebruik van CanadianForex het my 'n ekstra 1,4 centime op die dollar, vergeleke met TD Kanada Trust. Nie sleg nie. Fooie As gevolg van die bedrag wat ons oorgedra, CanadianForex didn8217t hef ons enige gelde. TD sal ons opgelê ten minste 30 CAD per oordrag. Kliëntediens ek gebel CanadianForex paar keer 8212 keer te bevestig dat my Franse bankbesonderhede is korrek opgestel, en 'n ander tyd om te bevestig dat daar geen tussenganger bank betrokke sou wees. Beide kere vriendelike mens met Australiese aksent (CanadianForex word besit deur Austalia-gebaseerde OzForex) het my gehelp en my vrae beantwoord nie. Die res van my omgang met CanadianForex was heeltemal aanlyn, en baie eenvoudig. Kant nota: Toe ek hom vra TD oor hul draad oordrag protokol, hulle gee vir my 'n gekopieerde vorm, en het vir my gesê dat as ek wou om geld, kan ek dit vul en faks dit aan hulle. Faks Tydsberekening Van begin tot einde, die oordrag het 'n paar dae. Ek beveel Euros op 11 Januarie en ontvang 'n bevestiging wat in ons Franse bankrekening op 16 Januarie they8217d gedeponeer Toe ek nagegaan, is die oordrag presies die bedrag aangehaal, en inderdaad, daar was geen fooie of tussenganger banke wat betrokke is. Algehele CanadianForex adverteer homself as 'n goedkoper alternatief vir bankoorplasings, en in my (enigste) ervaring, dit is. As jy voel spaar persentasiepunt of twee op internasionale geldoordragte, they8217re beslis die moeite werd uitcheck. I8217ll beslis weer gebruik. Vir een of ander rede, banke die afgelope tyd hul dienste en fooie verbeter vir oorsese oordrag (waarskynlik die kompetisie met Western Union, pos - drade en dies meer), maar hulle is nog steeds in die vorige eeu met betrekking tot die oordrag in Noord-Amerika. RBC laat my oorsese draad vir minder as 10, al deur die web. Om dieselfde te doen om 'n CDN of Amerikaanse bank it8217s 30 en 'n getekende faks. Belaglik. Henk Wondergem sê: Ons het 'n rekening geopen met hulle sowel. Die bankkoste skok fooie en met 'n reguit gesig sê hulle: Ons wil nie betaal vir dit, dit is 'n diens wat ons provide8221 Dit gebeur wanneer ons probeer om 100k Amerikaanse ruil vir Kanadese. So ek het hulle gevra hoeveel CDN ons sou kry, en hoeveel Amerikaanse Ons sou kry as ons daardie bedrag verander terug na Amerikaanse. Hulle is korrek hulle nie 'n 8220service fee8221 hef, maar hulle make-up vir dit groot tyd saam met my koop / verkoop verspreiding. So betaal ons 100 vir 'n draad oordrag na 'n makelaar rekening wat dit vir 30 plus 90 administrasiekoste kon doen. Dit het die bank oor 1 uur in die nuwe vorms hulle vertroud is met was nie in te vul, sodat die bankbestuurder moes ingeroep word om die redding en hulle het die bank oop vir 'n ekstra 20 minute om die draad oordrag te voltooi. As hulle sou ons 'n beter wisselkoers op so 'n groot bedrag gegee het, sou hulle geld gemaak het met ons, maar dit is moeilik om te dink wat hulle gedoen het nie los geld met die draad oordrag. Ongelukkig kan die gebreek rekening Amerikaanse enigste verandering aan CDN vir ons. Die Forex kan jy oordra na talle geldeenhede, en ek het nie 'n eenvoudiger manier leer ken. Ons het gevind dat net uit daaroor onlangs, maar ek voel dit sal vang op 'n baie meer. Bill Sanders sê: Ek het die probleem met TD en draad fooie. As jy vra, sal CanadianForex te vergoed vir dit in die wisselkoers hulle jou aan te haal. Jy moet net om hulle te vertel wat jy gebruik TD en aangegaan ekstra koste. Hulle kry dit. Net het gevind dat hierdie terwyl op soek na die resensies vir CanadianForex Ltd Dit blyk hulle is in 'n goeie reputasie met die Better Business Bureau. Musiek in my ore as sedert ek oorweeg die gebruik van hulle. Hoep almal vind dit nuttig. I8217ve gebruik hulle feitlik elke week sedert Maart. Alles werk soos geadverteer / verwag. Enigste probleem is tyd: dit neem 'n week na die uitgeruil fondse te kry in, ongeag of die ontvangs van bank is in Kanada of Europa. Net probeer om hulle op grond van hierdie oorsig en ander web soektogte 8211 danksy U my ten minste 70 gered op grond van wat my krediet-unie my sou aangekla in 'n effens hoër wisselkoers en hoër fooie. Dit was baie maklik om op te rig die rekening, maak CanadianForex n begunstigde in my bank rekening, en die transaksie het nie meer vir die geld gestuur word as dit sou hê as ek tromped af na my krediet-unie. Minder moeite en minder koste, vriendelike personeel 8211 al maak dit my nuwe diens aan geld draad van Kanada na die VSA. Twee kwessies met CdnForex: 1) Ek het uitgevind hul tariewe is nie die beste. 2) Dit neem 'n hele week om die opbrengs te ontvang. Net vir die toets het ek besluit om Knightsbridge te probeer. Hulle is 'n beter manier as CdnForex in hierdie 2 aspekte, maar hulle stel 2 nuwe kwessies: 1) geen toegang tot die web (jy tariewe en boek handel per telefoon check) 2) net fondse ontvang deur die draad oordrag in BMO rekening, so dit kos my 25 om hulle te bedraad dollar uit RBC oorkant die straat. So nie wil sê ideal8230 groot ontdekking. Jon Ackerman sê: Candianforex is 'n groot, groot, groot. Ek gebruik hulle ná 'n aanbeveling van my tannie. Gestuur bietjie geld terug by die huis na Bristol. My fondse het in twee dae. Hulle het die beste wisselkoers van al die ander FOREX dienste Ek vergelyk. Ek gered sowat 110 in vergelyking met my bank. Susan McLoughlin sê: Ek het regtig waardeer al die kommentaar as ek praat om CanadianForex nou. Ek is beslis gee hulle 'n drie. 2,45 punt verskil met bank op die oomblik. Never mind die fooie. Hey ek weet dit is 'n bietjie van die onderwerp af, maar ek het gewonder wat blog platform gebruik jy vir hierdie site I8217m siek en sat vir WordPress omdat I8217ve probleme met hackers en I8217m kyk na alternatiewe vir 'n ander platform het. Ek sou fantasties wees as jy my in die rigting van 'n goeie platform kan wys. Dave jaszan sê: Ek gebruik Kanadese Forex vir 'n Geld oordrag in Mexiko. Die oordrag moes wees vir 'n spesifieke bedrag. Teen die tyd dat dit het tot die Mexikaanse Bank die fondse is uitgeput deur die bedrag van gelde die intermediêre Bank charged. I het geen idee wat hierdie fooie so het geen idee hoeveel gedeponeer word in die Mexikaanse Bank. Die ontvangs bank in Mexiko sê hulle het geen rekord van 'n deposito vir die wat op die oordrag van inligting wat Kanadese Forex het my aan die transaksie wat vir die oorspronklike bedrag spoor bedrag. Die Mexikaanse Bank doen niks om uit te vind wat die intermediêre Bank aangekla en Kanadese Forex het selfs less. The geld gedoen is in iemand se rekening enigiets vir my nie doen. Tot Kanadese Forex my die presiese bedrag oorgedra word in die ontvangs rekening kan gee vind ek hulle diens baie riskant Kan jy my vertel hoeveel jy oorgeplaas. Het dit ooit opgelos kry Wat was die verskil in persentasie tussen die bedrag Kanadese Forex het jy in die bedel en die bedrag wat jy uiteindelik in die Mexikaanse Bankrekening Ook, ek wonder hoeveel het jy dra as jy 'n reeks wat sou wees kon noem fyn. I8217m probeer om uit te vind hoeveel die tussenganger bank sal vra vir 'n soortgelyke oordrag Kanada - gt Mexiko. Ek wil om te werk op my vorige kommentaar en noem my ondervinding met CanadianForex. Ek maak 'n rekening met hulle vandeesmaand (Mei 2016) en het twee oordragte (van Scotia Kanada Scotia Mexiko): 1. Op 6 Mei 2016 200CA - gt MXN aangekom het op 12 Mei 2016 op my rekening. Bespreek op die webwerf, gedebiteer uit my rekening. Daar was geen kommissie as hulle my gegee het 50 gratis transaksies. 2. Op 12 Mei 2016 100K CA - gt MXN aangekom het op 16 Mei 2016 op my rekening. Bespreek per telefoon, het na my bank en vra 'n draad trasnfer aan hulle. Geen kommissie soos dit was meer as 10K Notes: 8211 Indien die bedrag is meer, die wisselkoers is beter. 8211 Die eerste maksimum debiet limiet is 25K. 8211 Die tweede maksimum debiet limiet is 50K. En ja, op vir die volgende mense. 8211 Die maksimum debiet limiet moet voor die verwerking van die volgende een word skoongemaak. Kan nie debiteer 25K die eerste keer en 50K, die volgende dag. Dit moet wag totdat die 25K fondse skoongemaak (soos 3 werksdae). 8211 Beide gevalle is die tussenganger bank fooie was sowat 16 dollar. My bank doesn8217t fooie aan die ontvangs van 'n draad oordrag. Ek weet, want ek draad oordragte met behulp van online Western Union gedoen het en hulle het geseil voltooi. 8211 Hulle gebruik slegs draad oordragte. Daar is geen Elektroniese fondsoorplasings (soos in Western Union aanlyn). 8211 Die wisselkoers was baie goed. Beter as Western Union aanlyn (ongeveer 0.50 MXN meer) vir dieselfde bedrae. 8211 Die diens was baie goed. Ek het soos 4 keer en almal was vriendelik, met 'n duidelike Engels (Ek dink hulle is Engels as moedertaal van Toronto of iemand wat praat baie goed) en hulle het al my vrae. 8211 Ek het geen probleme, die geld kom in die bestemming rekening 1 of 2 dae nadat hulle die status verander om aanlyn betaal. Eerste keer wat dit gebruik. 8211 It8217s waar dat hulle jou didn8217t vertel hoeveel die tussenganger bank fooi sal wees en hoeveel tussengangers daar sou wees. Maar, ek don8217t dink is hulle skuld. Dit lyk dat dit die manier draad oordragte werk in Amerika. Wat hulle het vir my gesê is watter bank is die stuur van die draad oordrag (Bank van New York). 8211 Hulle het my vertel dat hulle nodig het om te bevestig per telefoon elke keer in my geval. Maar, ek dink dit sal afhang van die destination8217s land. 8211 As die maksimum perke groter was (soos 100K vir debiete): Wat kan beter wees. 8211 As hulle jou kan vertel 'n gemiddeld van die tussenganger bank fooie (indien daar) of 'n manier om hulle te bereken (indien it8217s 'n persentasie van die bedrag of 'n vaste fooi). 8211 Ek didn8217t kry e-pos status van die veranderinge in die transaksie vir die eerste keer. Die tweede keer wat ek gedoen kry die e-pos. Algehele my ervaring was baie goed. Oor Dan Onlangse PostsTop Forex Brokers in Kanada Anders as in die VSA, waar handelaars word toegelaat om geld te deponeer met nasionaal-gelisensieerde makelaars net (NFA gereguleerde makelaars), Kanadese handelaars in staat is om handel te dryf met byna enige makelaar van hul keuse. Met dit in gedagte die moeite werd oorweging of jy 'n Kanadese Forex makelaar gebaseer in jou eie land te kies (of in jou toestand), en of jy jou horisonne te verbreed en oorweeg om 'n makelaar wat Kanadese Forex-handelaars, terwyl elders gebaseer dien. Die indeling van die Kanadese dollar (CAD) as een van die wêreld se belangrikste geldeenhede het Kanadese Forex beide toeganklik en verstaanbaar te handelaars op alle vlakke en in alle geografiese plekke gemaak. Tog, dit is nie genoeg om net te verstaan ​​die mark is net so krities om 'n forex makelaar wat die beste handelstoestande vir forex in Kanadese dollars (en al munt pare) bied het. Begin deur te bepaal watter pare youll word handel. USD / CAD. ook bekend as die Loonie is Canadas gewildste Forex paar, maar ons handelaars ook ander, insluitend CAD / JPY, CAD / CHF, EUR / CAD en AUD / CAD kyk. Begin deur te kyk elke makelaar om seker te maak dit bied die pare wat jy wil. Volgende, maak seker die versprei van elk van die top Kanadese Forex makelaars om hulle offers te vergelyk en te bepaal waar jy sal betaal die minste kommissie. Jy sal ook wil elke Kanadese makelaars beleid oor swaps kyk, rollovers n hefboom, al wat sal verseker dat jou ambagte sal uitgevoer word presies hoe jy dit wil hê, en dat jou Kanadese Forex ervaring so aangenaam (en hopelik winsgewend as moontlik) sal wees . Aan die slag met Forex Trading in Kanada Hoewel handelstoestande is beslis 'n belangrike deel van die forex ervaring, glo ons dat die belangrikste dele van die handel ervaring is wat verband hou met die betroubaarheid, professionaliteit en sekuriteit van elke Kanadese Forex makelaar. Daar is verskeie maniere om deel te neem in aanlyn handel in Kanada: jy kan 'n makelaar wat net gereguleer in Kanada te kies. Jy kan kies 'n makelaar wat buite Kanada gereguleer, maar dit dien Kanadese Forex-handelaars. Hierdie makelaars gereël kan word in verskeie jurisdiksies wat 'n sterk teken dat hulle betroubaar is en dat jou geld sal veilig, selfs as jy doen die aanlyn handel van Kanada, en nie in hul land van lisensiëring wees. Laastens, kan jy kies vir 'n ongereguleerde makelaar. Hierdie makelaars aanvaar makelaars oral, maar sal nie waarborg veiligheid van fondse in 'n betroubare manier. Ons het forex in Kanada nagevors omvattend om jou resensies en aanbevelings van die top Kanadese makelaars bring. Die inligting weve saamgestel is as openhartige en opgedateer moontlik om te verseker dat jy 'n selfversekerde, opgevoede besluit te neem. Soos jy kan sien in die grafiek hieronder is daar verskeie uitstekende opsies, en elke makelaar kan die beste forex makelaar vir verskillende handelaars, afhangende van hul spesifieke behoeftes (soos hierbo uiteengesit). Theres geen skade in die opening van 'n demo met 'n paar makelaars om te sien watter een die beste by jou pas. Na alles, jy gelukkig om te leef in 'n land met so baie opsies en moontlikhede waarom nie voordeel trek uit alles wat aanlyn handel in Kanada te bied AvaTrade is onder die top forex makelaars in die wêreld met kantore in New York, Dublin, Sydney het, Milan, Tokio en ander plekke. Dit word gereël deur die Sentrale Bank van Ierland en gelisensieer deur MiFID in die Europese Unie asook deur verskeie ander lisensiëring liggame. AvaTrades kenmerke sluit in, onder andere, 'n keuse van platforms, 'n demo rekening, 'n Ava debietkaart, want almal leef rekeninghouers, toegang tot Trading Central kartering gereedskap vir deposante van meer as 1000 en onttrekkings. Questrade, 'n Kanadese afslag makelaar geleë in Toronto, het sy deure in 1999 en is as een van Canadas beste bestuur maatskappye 'n paar jaar loop. Questrade was die eerste stel om dubbele munt bied geregistreer voorraadrekeninge en kommissie-vrye ETF. Hul fokus bly dieselfde, maar om tred te hou met ander aanlyn makelarye, hulle het nou Forex platforms en CFD's by hul lys van handel opsies. Questrade Inc. geregistreer as 'n belegging handelaar met IIROC. FXCM Holdings, het LLC is gelys as een van die vinnigste groeiende maatskappye deur Inc 500 Lys van Americarsquos vinnigste groeiende maatskappye drie jaar in 'n ry (2004-2006). FXCM Holdings, LLC het sy hoofkwartier in New York, met kantore regoor die wêreld, insluitende VK Japan, Hong Kong, Frankryk, Italië, en Australië, en gereguleer en gelisensieer elkeen van hulle. FXCM het meer as 165,000 verhandelbaar rekeninge op sy platforms en 'n maandelikse gemiddelde van meer as 250 miljard in die handel volume. Sien hersiening van FXCM by DailyForex. Tradeo is 'n sosiale handel maatskappy wat werk onder die handelsnaam UR Handel Fix, Ltd, 'n CySEC gereguleerde maatskappy met lisensienommer 282/15. Gestig in 2012, Tradeo is 'n STD makelaar wat 'n gasheer van sosiale funksies bied. Tradeo kombineer sosiale handel met 'n gevorderde, sinergistiese verhandelingsplatform, maak Tradeos SocialTrader een van die eerste platforms om beide sosiale en handel uitvoering ten volle te integreer binne dieselfde visuele koppelvlak. Forex is 'n valuta handel webwerf wat uitgevoer word deur Wins Capital Holdings, dis Inc. n finansiële dienste maatskappy is in die besigheid sedert 1999. GAIN Capital is gelys op die New York Aandelebeurs (NYSE: GCAP). Forex is 'n hoogs gereguleerde Forex makelaar in Europa en Asië en het belonings gewen vir die beste navorsing en ontleding deur FX Street vir 2014 en 2015. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik gehou word vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat binne hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, raai ons jou aan ons inligting met die makelaar direk verifieer. Risiko Disclaimer: DailyForex sal nie aanspreeklik wees vir enige verlies of skade as gevolg van vertroue op die inligting vervat in hierdie webwerf, insluitend nuus, ontleding, handel seine en Forex makelaar resensies inligting gehou word. Die inligting vervat in hierdie webwerf data is nie noodwendig real-time of akkuraat, en ontledings is die menings van die skrywer en nie die aanbevelings van DailyForex of sy werknemers verteenwoordig. Valuta handel op marge behels 'n hoë risiko, en is nie geskik vir alle beleggers. As 'n aged produk verliese in staat is om die aanvanklike deposito oorskry en kapitaal is op die spel. Voordat jy besluit om handel te dryf Forex of enige ander finansiële instrument moet jy noukeurig oorweeg jou beleggingsdoelwitte, vlak van ervaring, en risiko-aptyt. Ons werk hard om jou waardevolle inligting oor al die makelaars wat ons hersien bied. Ten einde jou te voorsien met hierdie gratis diens ontvang ons advertensies gelde van makelaars, insluitend 'n paar van daardie gelys in ons ranglys en op hierdie bladsy. Terwyl ons ons bes doen om te verseker dat al ons data is up-to-date, ons moedig u aan om te verifieer ons inligting met die makelaar directly. International geld oordragte met USForex is vinnig en veilig en sal jou geld spaar. Ons bied 'n groot prys en 'n lae koste (dikwels selfs geen fooie). Of jy nodig het om geld aan eiendom in die buiteland te koop oor te dra, jy beplan om oorsee te verskuif of gereeld verbintenisse in jou eie land, met USForex jy kan geld op internasionale draad en kry groot pryse en uitstekende kliëntediens rondom die klok. USForex bied 'n slim alternatief vir die banke wanneer internasionale oordragte draad. Ons kliënte voordeel trek uit mededingende wisselkoerse, lae koste en die gefokusde kundigheid van ons geakkrediteerde handelaars buitelandse valuta. Teken In Tempo waarskuwing Contact Regs


No comments:

Post a Comment